Можеш не знімати — не знімай. Режисер Антоніо Лукич

image
  • Описание

    Інтенсив з режисури. Як зняти повнометражний фільм? Досвід, навички, знання, спостереження і інструментарій накопичений за 10 років — в денному 4 годинному курсі від Антоніо Лукіча. Режисер фільму «Мої думки тихі» поділиться безцінним досвідом власних помилок. Аналізуючи власний шлях, від ідеї до показу, від студента — до призеру фестивалю в Карлових Варах — він спробує застерегти всіх від найголовнішого — роботи в кіно.

    ☑️Коли? 22/03/2020
    ☑️Час? 14:30
    ☑️Квитки?

    1. Контрабасне відео прод. (вул. Телевізіонна, 3)

    2. @open doors (вул. Володимира Мономаха, 4)

    3. Кафе «@moments» (вул. Рабочая, 168)

    ЗВЕРІТЬ УВАГУ!

    до 08.03.2020 — 500 грн

    З 09.03.2020 — 800 грн

    ПРОГРАМА ІНТЕНСИВУ

    ПРО КІНО

    Навіщо Джиму Джармушу Instagram?

    ІДЕЯ

    З чого починається фільм? Де живуть ідеї? Девіду Лінчу потрібно 70 ідей для повного метра. А Софії Копполи достатньо однієї. Скільки потрібно вам?

    ЗАЯВКА

    Як зловити і зафіксувати ідею? Як зрозуміти що це те, що згодом може стати фільмом? Як перетворити ідею в повноцінну заявку?

    СЦЕНАРІЙ

    Як почати працювати з заявкою? Як перетворити заявку в синопсис, а синопсис в сценарій? Робота з деталями. Інструментарій написання тексту.

    Досвід написання сценарію «Мої думки тихі» — чудові історії відвідування зоомузеїв, стоматологій і спілкування з таксисткою. Техніка «освоєння».

    ПОШУК ГЕРОЯ

    У сорокових роках «обличчям часу» була Марлен Дітріх, в п’ятидесятих — Мерлін Монро, в дев’яності — Брюс Вілліс. Хто зараз герой сучасності? Хто ваш герой? Як його знайти?

    ЗБІР ПРОЕКТУ

    Оформлення проекту. Що навіщо? У чому головні хитрощі грамотної підготовки проекту? На прикладі матеріалів проекту фільму.

    ВІДНОШЕННЯ З ПРОДЮСЕРОМ

    «Не ви шукаєте продюсера — продюсер шукає хорошу ідею». Спільне планування бюджету. Що вимагати від продюсера і як залишитися друзями після виходу фільму на екран?

    ПІТЧИНГ

    Про що говорити на презентації проекту, а про що краще мовчати? Досвід пітчингів Одеси, Котбуса, Вільнюса.

    КОМАНДА

    У чому тонкощі роботи з кожним із ключових департаментів? Як шляхом маніпуляцій змусити людей працювати на свою ідею? Що вимагати і що шукати від кожного зі своїх майбутніх співробітників?

    КАСТИНГ І РЕПЕТИЦІЇ

    Мій актор — це не той, хто красиво говорить, мій актор — це той, хто красиво мовчить». Основні принципи підбору акторів, створення ансамблевості. Скільки разів можна репетирувати сцену, щоб не замучать артиста перед зйомкою?

    НЮАНСИ pre-production

    Які процеси в підготовці можна запускати паралельно? Як написану сцену перетворити в готовий знімальний лист? Приклади розкадрувань і чи є в них сенс? Робота з дошкою референсів.

    АДАПТАЦІЯ

    Найенергоємніший процес. З чого почати? Чи варто адаптувати сцену під локацію, або локацію шукати під сцену? Чи варто шукати актора під роль? Або переписати роль під цікаву людину? Приклади кастингу. Від сцени, до готового фільму.

    ОПЕРАТОР

    Хто оповідач нашої історії? Як персоніфікувати камеру? Вибір стилістики зйомки.

    ПРОДАКШЕН

    Зарплата в кіно — це різниця зароблених грошей і витрачених потім на невропатолога». Як пережити зйомки? Хто за що відповідає на майданчику?

    POST-PRODUCTION

    Работа с режиссером монтажа. Примеры монтажа сцен — от написанной в тексте, через черновой монтаж — к чистовому. «Мы показываем не того кто говорит, а того кто молчит».

    ЗВУК

    Картинка — це те, що є. Звук — це те, чого немає». Робота зі звукорежисером. Приклади звукового монтажу сцен. Приклади звукових рішень. Як знайти звуковий образ фільму?

    ФЕСТИВАЛІ

    Як влаштовані сучасні фестивалі? Як туди потрапити? Який в них сенс? Чи повинен фестиваль за своїм задумом монтуватися з вашим фільмом?

    ПРЕЗЕНТАЦІЯ ФІЛЬМУ

    Що далі?

    До зустрічі!

    Новости Днепра про Можеш не знімати — не знімай. Режисер Антоніо ЛукичРусский

      Добавить комментарий

        Наверх